گلادیاتور چشم در چشم جادوگر؛ کامران انتقام حسن را از تیلور می‌گیرد؟ 

گلادیاتور چشم در چشم جادوگر؛ کامران انتقام حسن را از تیلور می‌گیرد؟ 
از دیشب که تیلور با غلبه بر رقیب سرسخت خود زاهد والنسیا به عنوان نماینده آمریکا در وزن ۹۲ کیلوگرم انتخاب شد، قند در دل ایرانیان آب شده تا دیداری نفس‌گیر را به طعم انتقام ببینن
کد خبر: ۳۴۳۳۵
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱

زی‌سان: بدن حسن به بدن تیلور نمی‌خورد. تیلور گربه سیاه پادشاه کشتی ایران و جهان است.‌ای کاش کامران به ۸۶ بیاید تا به تیلور و آمریکایی‌ها بفمند کشتی ایرانی یعنی چی! حال این تیلور بود که پس از یک دوره ناکامی به یک وزن بالاتر (۹۲) کیلوگرم آمد تا به انتظار‌ها برای جدال با کامران قاسم‌پور پایان دهد.
 

به گزارش «زی‌سان»، شاید دیوید تیلور از اهمیت دیدار با کامران برای ایرانیان اطلاع نداشته باشد، اما برای ما این مسابقه فراتر از یک جدال عادی است. کامران از نگاه ایرانیان می‌توان اعاده حیثیت کند و اعتبار را در برابر دیوید تیلور به کشتی ایرانی بازگرداند. 

از دیشب که تیلور با غلبه بر رقیب سرسخت خود زاهد والنسیا به عنوان نماینده آمریکا در وزن ۹۲ کیلوگرم انتخاب شد، قند در دل ایرانیان آب شده تا دیداری نفس‌گیر را به طعم انتقام ببینند. جادوگر آمریکایی تا کنون هیچ مسابقه‌ای با گلادیاتور کشتی ایران نداشته و شاید فعلا ذهنیتی از کشتی با کامران هم نداشته باشد. اما ایرانیان با حساسیت ویژه برای رقابت احتمالی در وزن ۹۲ کیلوگرم مسابقات جهانی آلبانی در اوزان غیرالمپیکی لحظه‌شماری می‌کنند. 

ستاره‌های بالای ۳۰ سالی که خوش درخشیدند!

یک‌شنبه شب رقابت فینال ۴ وزن غیرالمپیکی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۴ برگزار شد و در پایان ویتالی آروجا در ۶۱، جیمز گرین در ۷۰، جردن باروز در ۷۹ و دیوید تیلور در وزن ۹۲ کیلوگرم هر کدام با کسب ۲ پیروزی به عنوان نمایندگان کشتی آزاد آمریکا در رقابت‌های جهانی آلبانی که از ۷ تا ۱۰ آبان برگزار می‌شود، معرفی شدند.
در فینال انتخابی وزن ۷۹ کیلوگرم، جردن باروز دارنده ۷ طلای جهان و المپیک در ۲ مبارزه پیاپی مقابل چندلر ماستلر به برتری رسید و ملی پوش آمریکا در این وزن شد.

دیوید تیلور دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک نیز که چند ماه پیش به دنبال شکست در انتخابی تیم ملی آمریکا برای حضور در المپیک پاریس از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده بود، بار دیگر به میادین کشتی بازگشت و اینبار در وزن ۹۲ کیلوگرم به میدان رفت و موفق شد با ضربه فنی کردن زاهد والنسیا دارنده مدال برنز جهان، به عنوان ملی پوش آمریکا در رقابت‌های جهانی انتخاب شود.

کامران قاسمپور دارنده ۲ مدال طلای جهان نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان است و با این اوصاف باید در انتظار رویارویی جذاب قاسمپور و تیلور در مسابقات قهرمانی جهان باشیم.

نتایج دیدار‌های برگزار شده اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم به شرح زیر است:

وزن ۶۱ کیلوگرم:

ویتالی آروجا ۲ - مارکوس بلیز یک

ویتالی آروجا ۳ - مارکوس بلیز یک

وزن ۷۰ کیلوگرم:

جیمز گرین ۱۰ - الک پانتالئو صفر

جیمز گرین ۲ - الک پانتائو یک

وزن ۷۹ کیلوگرم:

جردن باروز ۳ - چندلر ماستلر صفر

جردن باروز ۶ - چندلر ماستلر ۳

وزن ۹۲ کیلوگرم:

دیوید تیلور - زاهد والنسیا (ضربه فنی)

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون